איך בוחרים חוג העשרה מתאים?

מתנה לא שוכחים…
איך תבחרו חוג לבתכם?
איך תקבלו את התמורה המלאה להשקעתכם?
שישה טיפים שכדאי לקרוא לפני שבוחרים חוג

  1. הגדירו את המטרה

לשם מה החלטתם לשלוח את הבת לחוג? הרי לא תמיד מתכוונים דווקא לתווי הנגינה, אלא לפורקן שמגיע דרכם. גם הכתיבה היוצרת אינה היעד היחיד, אלא גם אמצעי נפלא לטיפוח הביטוי האישי וחדוות היצירה. אם אתם מבקשים עבור בתכם חוויות של תוכן ורגש, עומק וביטחון עצמי, כדאי שתגדירו לעצמכם קודם את המטרה.
בשביל מה? הנה זה הרגע לעבור לטיפ הבא.

  1. ספרו את המטרה לצוות בחוג

להגדיר את המטרה זה חשוב, אך לא מספיק. ספרו לצוות בחוג, את המטרה שלכם! כך יפעל הצוות יחד אתכם להשגת המטרה המשותפת.

  1. בדקו מי המורה

וודאו כי דמות המורה בחוג תואמת לחלוטין את הערכים החינוכיים היקרים לכם. הקשר שנוצר באמצעות החוויה יכול להיות עמוק אפילו יותר משל מורה בבי"ס. וודאו שתהיה זו השפעה מבורכת.

  1. היו בקשר

אל תשכחו מהחוג ברגע שרשמתם. עקבו אחר הגשמת מטרתכם. בחוגים כאנגלית ונגינה משמעות גדולה לאימון. תנו בבית מקום של כבוד לחווית ההתקדמות. אל תהססו ליצור קשר טלפוני, או לבקר בשטח, כדי לדרבן את ההתקדמות, ו/או להתענג על הנחת שלכם.

  1. טפחו את הערכים היקרים בעיניכם

הביעו הערכתכם לערכים היקרים שמתגלים בבתכם בתהליך הלמידה. שבחו התמדה, עקביות, ונכונות להתנסות בדברים חדשים. נצלו את ההזדמנות, וטפחו אותם, כדי שיהיו לנכס עבורה.
שאלו גם את המורה בחוג אודות התקדמות בתכם, והקשיבו לנקודות החוזק שמוצאת בה. מורה טובה, מחפשת לגלות, גם באמצעות חוג, יכולות וחוזקות בתלמידתה, וכך להעצים ולמנף אותה.

  1. אל תזכירו לה ללכת לחוג

לחוג טוב זוכרים ללכת… חוג הוא מתנה. שימו לב. האם היא הולכת בחשק? מתמידה להופיע לשיעורים? בחוג טוב שמחים להשתתף, כי הוא דרך להשיג מטרות, באמצעות חוויה שפותחת את הלב.

(נכתב ע"י ח. וקסלמן מנהלת מכון מילים ללימודי כתיבה יוצרת ואנגלית מדוברת 1599-500-450)

אודות המחבר

השארת תגובה