הסופרת הקטנה מחפשת השראה

הסופרת הקטנה מחפשת השראה / מאת ר. טורנהיים

האם אמנות היא דבר נרכש? שאפשר להנחיל אותו בלמידה מסודרת?
האמת? חשבתי שלא. עד שנתקלתי בסדרת ספרים (מומלצת!) שנכתבה ע"י משתלמות צעירות של מכון מילים.
גיליתי שאין זו הסדרה היחידה. ועוד גיליתי כי יש חדשות טובות בתחום הקנית האמנות, חדשות שהן סמל ודוגמא לאמנים שמוכנים להכשיר דור חדש ואיכותי בתחומם.
שיטת מכון מילים הותה פריצת דרך, והוכיחה כי אמנות הכתיבה היא מקצוע נרכש. יש כללים ואסטרטגיות שאפשר ללמוד ולתרגל. תכנית הלמודים אוצרת חויות מאתגרות, כתיבה בהמשכים, משוב אישי בפקס ומפגשי ספרות מרתקים ומעצימים.
סופרות מקצועיות(!) שהשתתפו בהשתלמויות של המכון ספרו על זמן הכתיבה שהתקצר פתאום. הכתיבה מתוך הכרת האסטרטגיות קלה וזורמת הרבה יותר. מתוך בטחון עצמי ובהירות, יש פניות נהדרת לתכנים.
ספריהן של משתלמות המכון זכו לשבחים ממיטב המול"ים והסופרים בציבור החרדי. כתיבה איכותית ומשויפת.
שותפות נאמנות לעשיה ולהדרכה מקצועית וחויתית הן מיטב הסופרות הדגולות של דורנו: פ. פקשר, ח. הרצברג, ג. שפר, ר. רפפורט, ח. וקסלמן, י. פריינד, י. שניר, ט. וינברג, ח. רגב, א. טוקר, ר. שור, ר. קפלר ועוד. אם במפגשי ספרות חויתיים, ואם בקטעי מולטימדיה מאלפים, חושפות בפני משתלמות המכון סודות מקצוע.
מכון מילים מציע תכנית למודים במסלול מתחילות ומתקדמות, ופונה לתלמידות ו' ז' ח' בבי"ס יסודי, לתל' תיכון וסמינר בקבוצות נפרדות. כמו"כ מועברות יחידות חומר במתכונת יעודית ובלעדית בהתמחויות השתלמויות ובתי תלמיד המבקשים חויה מקצועית ברמה גבוהה.
מכון מילים, להוראת כתיבה יוצרת כמקצוע הוא רק דוגמא. אנו קוראים לכל האמנים ללמוד וליישם, להכשיר לנו דור חדש של אמנות איכותית בכל תחום שהוא. כי קטנים – שומרים סודות בארונם. גדולים – מבשמים את כולם.

 

אודות המחבר

השארת תגובה